19 Ocak 2015 Pazartesi

AÖF İLAHİYAT LİSANS TAMAMLAMA BÖLÜMÜ AÇILSIN !

               
                                 

                                       ÖRNEK DİLEKÇE KOPYALAYIP GÖNDERİNİZ.
                  MEZUN OLANLAR MEZUNİYET TARİHİNİ GİREREK GÖNDERSİNLER.




                                                                           T.C
                                     YÜKSEK ÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞINA 

                                                                      ANKARA


Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi İlahiyat Önlisans Bölümü ....sınıf .......no'lu öğrencisiyim. Açıköğretim  Fakültesinde İlahiyat  Lisans bölümü bulunmadığından   Önlisans eğitimimi Lisansa  tamamlamak için  Dikey Geçiş Sınavına giriyorum
.Son yıllarda sayısı 10'a ulaşan  Uzaktan Eğitim   İlahiyat  Lisans Tamamlama bölümlerinin  yönetmelikleri  farklılık arz etmektedir.Eşit olmayan harçlar,materyaller ,sınav uygulamaları ve eğitimde  kutuplaşmaya yol açan  sistemleri nedeniyle sizden; Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi bünyesinde  ' İlahiyat Lisans Tamamlama Bölümü '  açılmasını  talep ediyorum.

Gereğinin yapılmasını saygı ile arz ederim.
                                                                                                                             Tarih:.../.../....
                                                                                                                             Ad Soyad:
                                                                                                                               İmza


 Adres:
E-mail                                                                                                                              
GÖNDERİLECEK ADRESLER;
Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı
06539 Bilkent
Ankara-Türkiye
E-Posta:
webadmin@yok.gov.tr
Kurumsal e-Posta
https://eposta.yok.gov.tr/

Yök Faks adresleri;

0 312 298 70 75
0 312 266 47 59
0 312 266 47 48
0 312 266 47 58

Yök Başkanın twitter adresi isteklerinizi buradan da iletebilirsiniz.
https://twitter.com/yekta_sarac
                         
                        
AÇIKÖĞRETİM REKTÖRLÜĞÜ'NE GÖNDERİLECEK DİLEKÇE 
                                                                        T.C.
                                       ANADOLU ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ'NE
                                                                                             ESKİŞEHİR
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim İlahiyat Önlisans bölümü....sınıf ...........no'lu öğrencisiyim.Eskişehir Anadolu Üniversitesi Açıköğretim bölümü bünyesinde İlahiyat Lisans Tamamlama bölümü açılmasını talep ediyorum
Gereğinin yapılmasını saygı ile arz ederim
                                                                                                                           Tarih:.../.../....
                                                                                                                             Ad Soyad:
                                                                                                                                   İmza
Adres:
E-mail:


                          AÇIKÖĞRETİM DEKANLIĞI'NA GÖNDERİLECEK DİLEKÇE 
...................................................................................................................................................................
                                                                          T.C.
                               ANADOLU ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ DEKANLIĞINA
                                                                                                                          ESKİŞEHİR
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim İlahiyat Önlisans bölümü....sınıf ...........no'lu öğrencisiyim.Eskişehir Anadolu Üniversitesi Açıköğretim bölümü bünyesinde İlahiyat Lisans Tamamlama bölümü açılmasını talep ediyorum
Gereğinin yapılmasını saygı ile arz ederim
                                                                                                                             Tarih:.../.../....
                                                                                                                              Ad Soyad:
                                                                                                                                İmza
Adres:
E-mail:


Dilekçelerinizi bu adreslere gönderiniz..

AÖF DEKANI ;Prf.Dr. Yücel GÜNEY mail ve Faks adresleri;
E-Mail: yucelguney@anadolu.edu.tr
Dekan Yardımcısı M. Recep OKUR
e-Posta: mrecepokur@anadolu.edu.tr
Rektör;Prof. Dr. Naci Gündoğan
E-Mail: nacigundogan@anadolu.edu.tr 

Faks: 0 (222) 335 3616
Rektör yardımcısı(Öğrenci İşleri ile ilgilenen)
Prf.Dr. Adnan OZCAN 'nın adresleri
Öğrenci İşleri; E-Mail: aozcan@anadolu.edu.tr
Özel Kalem;Faks: 0 222 - 335 36 16
ÖRNEK DİLEKÇELER BAĞLANTIDADIR.
Bu fax numaralarına fakslayın
Faks: (0222) 330 46 26
Faks: (0222) 335 36 16
Faks: (0222) 320 07 58
Faks: (0222) 330 93 30
nacigundogan@anadolu.edu.tr
merkezburo@anadolu.edu.tr
gensek@anadolu.edu.tr
oidb@anadolu.edu.tr
mrkburo@anadolu.edu.tr 
Posta Adresi ;

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yunusemre Kampüsü Tepebaşı 26470 Eskişehir/Türkiye Cumhurbaşkanına YAZIN.
http://www.tccb.gov.tr/sayfa/iletisim/cumhurbaskanina_yazin/

Başbakana YAZINwww.bimer.gov.tr/

Kredili Sistem İlahiyat Önlisans Sayfamızda düzenlediğimiz etkinliğe  katılmak için bağlantıya TIKLAYINIZ.
https://www.facebook.com/events/347476665439365/?ref=22

2 yorum:

  1. Çok teşekkürler verdiğiniz bilgilerden dolayı
    www.intechguvenlik.com/

    YanıtlaSil
  2. Bir çok bölümün lisans eğitimi varken ilahiyatın olmaması büyük bir eksiklik en kısa zamanda açılacağını düşünüyorum.

    YanıtlaSil